Monday, October 27, 2008

A very busy weekend


On Saturday we went to our Kempton Park neighbours' daughter's stork tea (baby shower.) Here is my good friend and previous neighbour, Brenda, talking to some guests.
Karin opening her gifts.

Thelwyn and Dorette watching Karin opening her gifts and ohing and ahing about all the cute baby clothes.

Meanwhile Franco and Martelize had a happy time on Franco's donut. Franco is teething and here is he chewing Martelize's hand. She didn't seem to mind though. A little later she was licking his arm!
Saturday afternoon was the Rugby Curry Cup final. We are Blue Bull fans as you can tell by our T-shirts. Watching intently are Gert with Franco, Thelwyn, Frans and Martelize. Outside it was raining! Bliss after the drought we have had so far!

Hendrik having a good time.
Dorette finds the Huisgenoot more interesting than the rugby. But like her mom, she enjoys the atmosphere...

Guess whose team is losing? Watching rugby is serious business!

Ouma is not all that much into rugby. Playing with Franco is far more interesting.

Franco could also not care about the T.V. He enjoys his rugby ball though. He is starting to sit, but Ouma's hands are ready to "catch".

Martelize, however, watches the rugby as intently as her parents!

On Sunday Jan's varsity friends came to visit and we had a great time.
Jan, Miekie, Santjie, Carl, Amanda, Erik

5 comments:

Dorette said...

Dit was 'n baie besige naweek! En soveel pret! Ek dink Ma het die oulikste familie :-)

Jan and Miekie said...

Stem saam!

mariki said...

Hoewel ek nooit gek was oor rugby nie (en sê maar wat julle wil, ek het jongjaretyd vir WP geskree en Jannie Engelbrecht en Gainsborough wie se naam ek nie eens meer kan onthou nie -- WAS goed), het ek hierdie rugbynaweek van julle baie geniet -- dankie!

Maar my pluimpie gaan aan...daai twee kleingoed!!

Jan and Miekie said...

Dankie vir die besoek Mariki. My Miekie kom van Marietjie. As iemand my Marietjie noem, weet ek dis iemand wat saam met my in die laerskool was. Ek het verlede week 'n ander Marietjie ontmoet - sy is weer Riekie genoem toe sy klein was.

Sandra said...

Ek sal niks se oor die keuse van rugbyspanne nie, maar stem saam die kleingoed is baie oulik.