Thursday, July 9, 2009

Another year has gone by... Part 1

It's July again - Another year has gone by...! I have truly been greatly blessed by an angel for a husband, a loving, supporting family, many friends, excellent health, a great job, a comfortable house etc. etc. My birthday was celebrated twice - first with our S family in Pretoria and on my real birthday with my sister and cousins at Cape Vidal.

Three beautiful cousins: Tani, Rhigardi and Corinne

Willem and Rina

Gert and Franco

Hendrik and Jan

Noella and Chris

Frans

Dorette wonders if she should try out my hula hoop.

Franco thinks it is great.

Martelize's socks matches the hoop.

"Handjies klap!" "Daarsy!"

Thank you, thank you God! Your love endures and I am humbled by it all. What am I that you should visit me? And yet you do... everyday... through the many blessings that come my way.

4 comments:

Desire Fourie said...

Veels geluk Miekie. Hoop jy was behoorlik bederf. Mag die jaar gevul wees met tonne liefde, geluk en goeie gesondheid. Mooi bly.

Thea said...

Baie geluk Miekie!! Mag jou nuwe lewensjaar nét so geseënd wees!! So lekker om so 'n klomp vriendelike gesigte te sien!! Hoop jy gaan vir ons foto's van Cape Vidal wys?!

Jan and Miekie said...

Hi Desire
Dankie vir die goeie wense. Dit was 'n baie lekker verjaarsdag!

Hi Thea
Dankie vir die gelukwensinge. Ek het 'n paar Cape Vidal fotos - nie naastenby so kreatief soos joune nie, maar darem. Het meestal so lekker gekuier dat ek vergeet het van fotos! Danksy jou het ons darem nie, soos party ander ongelukkiges oor Piet Retief - Pongola gery nie!

mariki said...

Geluk liewe Miekie, omdat jy verjaar (het). Mag ons Vader jou in die komende jaar weereens omring met Sy liefde.

En oe, daai niggietjies is mooi...dink ek moet my ongetroude seuns bietjie oorbring.

Die kleingoed groei!