Monday, February 20, 2012

Comments

I still have sign in issues: just can get it right!  So, like a year ago, I cannot leave comments.  I’ve struggled for more than an hour, but am just going around in circles.  Many apologies to friends who receive this blog via E-mail.  This is not the way to leave comments and I’ll try to rectify it, but probably not before the weekend. It seems to me I’ll have to start a new blog?? 

Hi Desire
Thanks.  I'm glad to be back too.  Can't believe it has been a year!

Hi Sandra
Ek voel skuldig teenoor die kleintjies dat ek nie geblog het nie - Al vier het soveel ontwikkel en ek dreig al so lankal om weer aan die gang te kom.  Ek wil probeer om weekliks by te hou, maar ai nou lol my kamera! 

Hi Retha
Thanks! I did the Midmar again - my 9th.  My time was 7 min slower than last year, but then I did not really train beforehand.  Maybe I'm rationalising - I don't really want to admit that I'm going downhill!

4 comments:

Home Tutor said...

Test

Desire Fourie said...

Hi Miekie. Baie dankie ek het jou comment gekry op my blog, alles was normaal, so lyk my die comments van jou na my werk. Sterkte met die issues.

Home Tutor said...

Dankie Desire - dis 'n hele gemors - herken nie die password nie, en na ek dit verander het, gee dit 'n ou blognaam vir my maar sê ek het nie 'n blog nie - ek kan in by blog kom via Window Live Writer, maar dit bring my nie by comments of profile of enige soiets uit nie. Baie frustrerend!

mariki said...

In jou afwesigheid die afgelope jaar het ek by my kraaltjie ook dikwels "bebloggerd" gevoel. Tans ook weer probleme. Dis sleg wanneer 'n neukenaar so baasspelerig is. Sterkte, hoor.