Sunday, November 7, 2010

The rock climbing frame is a huge success

Martelize was still asleep when the L’s arrived.  As she already had had a very long nap, Thelwyn decided to wake her, but Sleepy Head did not want to wake up until she heard that Franco was here!  Immediately she was wide awake and eager to see him! 

It was a glorious spring afternoon and of course the best place to play was outside. Franco was climbing onto the braai stand (not  an interesting climbing frame), so I suggested they climb on the rocks instead. (These are the rocks that emerged when the swimming pool was closed up and which the front end loader dumped on our lawn.)  

As first the little ones were a little bit hesitant to stand up on the “high” rocks, but they soon gained confidence and made a game of moving from rock to rock!

DSC07559 (2)  DSC07561 (2)

DSC07560 (2)

DSC07562 (3)DSC07563 (2)

Kyk waar staan ek!  En kyk waar staan ek!

DSC07565 (2) 

En kyk waar staan ek ook!  Volgende jaar klim en klouter ek ook!

DSC07579 (2) DSC07585 (2) DSC07568 (2)DSC07573 (2)  DSC07577 (2)DSC07591

7 comments:

retha said...

Seems the even your dog wants to climb ;o

Always good to see how cousins can enjoy each other's company. Must come from the parents wanting to be together.

Sandra said...

Ag maar dis lekker! Iets wat die kinders hier in die woestyn mis, om sommer net buite te speel en te kuier. Lekker dat die tweetjies sulke goeie maatjies kan wees.

Jan and Miekie said...

Hi Retha
Never thought about it that way, but you're probably right!

Hi Sandra
Ek moet sê dis heerlik buite op die oomblik. Speel die woestynkinders nie in die sand nie? Is dit te warm? Ek verstom my oor die sport wat julle daar doen - dit lyk nie asof die hitte met sport lol nie? Raak woestynkinders nie die warm buitelug gewoond nie?

Paula said...

Dit lyk na lekker speeltyd!

Dorette said...

Ek dink Ma se kleinkinders is die heel oulikste in die hele, wye wereld :-)

Altyd lekker om julle te sien! (En kleine juffrou gaan dalk nie wil wag tot volgende jaar voor sy begin saamklouter nie - noudat sy mobile is, verbeel sy haar sy kan alles doen wat haar Ouboet doen!)

Jan and Miekie said...

Hi Paula
Die lekkerste was om hulle dop te hou!

Hi Dorette
Natuurlik is hulle die heel, heel oulikste - hoe dan ander? :-)
So bly Janita kan nou kruip. Moet 'n foto kry!

Charmaine said...

Ai hoe lus is ek nou om 'n span voortrekkertjies te laat gaan rotse klim... die kleingoed is pragtig Miekie..