Tuesday, December 29, 2009

A Sad Day

Well, Hi there! Here I am again! I stopped blogging because I was very busy/ lazy /pre-occupied etc. etc. My pre-occupation was with trying to make a book of my blog with Blubber.com. I struggled a bit with this as I chose the wrong format for my book, but anyway I was well underway with books about the grandchildren when they were babies and toddlers. I started to make photo books for the little ones with photos of Mamma, Pappa, Ouma, Oupa, Oom Hendrik, baba, Franco, Zaran (the dog), perd (horse) etc. etc. I also wanted to put the videoclips together to make a special video for them..... all these good intentions that came to an abrubt ending yesterday because:
They stole my laptop!
My books, financial statements, work etc. etc. are gone and so are my PHOTOS AND VIDEOS!!

Moral of the story is: keep photos in cyberspace - I had the cutest Christmas photos of Martelize and Franco: she had on a pretty pink satin dress with lots of sequins and all Christmas Eve she danced about like a princess. Franco was so taken with his new lawnmower that he was all smiles when I took photos of him mowing the lawn. And now all those photos are gone! So sad!

Anyway: here is my New Year Resolution: to blog regularly and to immediately put the pics in a blubber book as well and to make weekly backups of this too, so that for next Christmas I will have a photo book for each child.

I just might blog again before New Year, but probably won't: the thieves left our house in a terrible mess and now I have to tidy up before I can clean up and I feel sort of "Where do I begin?" (With some more coffee and beskuit?) Anyway, if I don't blog again before New Year:
HAVE A WONDERFUL NEW YEAR!
MAY 2010 BE REALLY BLESSED AND MAY NO THIEVES BREAK IN AND STEAL OR DO WORSE!!

8 comments:

Mariette. said...

Vreeslik jammer om te hoor van die groot skade!
Ai dit is baie hartseer.

Mag jy en jou geliefdes ook 'n wonderlike nuwe jaar ervaar, en alle voorspoed vir julle.

groete
mariette

Sandra said...

Dit is groot skade ek weet hoe ek voel as ek net een folder met foto's verloor. Dis mos iets wat mens nie sommer net kan vervang nie. Bly om te hoor dat jy weer gaan begin blog :-).

Wonderlike nuwe jaar vir jou en jou familie!

Thea said...

Ai dis nou jammer om van julle teëspoed te hoor! Ek het net vanoggend hier kom loer of daar nie dalk al bietjie 'n inskrywing is nie.

Seën en voorspoed vir 2010 vir julle!

Jan and Miekie said...

Hi Mariette
Dankie vir die meegevoel en dankie vir die goeie wense. Baie voorspoed ook vir julle.

Hi Sandra
Ek is so vies vir myself, maar nou ja dis water onderdeur die brug. Jan en Hendrik was vandag ook by 2 ander inbrake in die gebied. Dit gaan woes hier oor die feestyd - ons durf nie ons voet uit die huis sit nie. Ons skade aan die huis was maar gering in vergelyking met die ander s'n - en oral steel hulle net laptops en keer alles om - hulle soek blykbaar geld?

Hi Thea
Almal loop seker een of ander tyd deur ne! Baie seen en voorspoed ook vir julle in 2010! Lekker om van jou te hoor. Ek besef nou eers hoeveel ek my blogvriendinne gemis het! Shame on me!

retha said...

Al wat ek kan doen is om te sit en huil saam met jou, miskien vir myself. Somtyds voel ek net te oorweldig deur hoe ons ons lewens moet beplan om te behou wat ons s'n is en dit dan steeds deur diefstal - enige crime- te moet verloor en verwerk.
Om dan nog 'sermons' te moet deurstaan raak net te erg vir my.

Jammer so jammer oor dit!

Charmaine said...

van een baie stil blogger aan \n ander een...dis lekker om weer van jou te hoor en so jammer ons sal nou nie die pragtige kleinkinders kan sien nie. Dalk het die mammas en pappas fotos geneem? Het jou gemis op die blog. Wonderlike nuwe jaar vir jou en joune. Mag Vader se vrede altyd by julle wees en veral in tye wanneer mens so baie ekstra genade nodig het in die stryd teen die elemente.

Kelly said...

Oh no!!! I'm so sorry this happened :(. We had a break-in at our previous house and it feels awful to be invaded in that way.
I AM glad to "see" you again on your blog and to know that you are ok.

Jan and Miekie said...

Hi Retha
Ek weet jy het ook al deurgeloop en ken die FRUSTRASIE! Ek het gister ontdek my boks mangoes is ook weg. Dalk was die diewe honger. (Hulle het ook by my sus langsaan ingebreek en haar ketel en pynappels gesteel.) Die mangoes kan ek hulle vergewe, maar moes hulle twee buite hekke en deur breek? HOekom tog? Sterkte vir die nuwe jaar. (PS. Ek het jou vakansie fotos baie geniet.)

Hi Charmaine
Goed om van jou te hoor. Ek is vies vir myself dat ek so lanklaas geblog het maar nou ja, dit is water onderdeur die brug. Sal nou maar van nuuts af begin. Baie seen vir die nuwe jaar.

Hi Kelly
Thanks for the empathy. I got an SMS saying "may the thieves be blessed" - I know I will be if I can really forgive them... among the things they took out of the bedroom and left by the front door was Jan's Bible - I sort of wish that they had taken that! I later discovered that they had taken a whole tray of mangoes - That I can easily forgive them but I do wish they had left me one mango and taken the bread and cheese instead.
Happy New Year!