Wednesday, September 15, 2010

Like Great Grandmother, like Mother like Daughter!

(I’m quite a bit behind with blogging – this is an attempt to start to catch up…!)

One Friday evening Martelize insisted on going to the stables and her wonderful uncle Hendrik obliged… much appreciated by her exhausted mother, who had just returned from work!  However, they soon returned!  Hendrik said that Martelize had been absolutely adamant that she wanted to ride.  “Op, op!”  And of course Hendrik could not let her ride all by himself!  Frans had not been keen on Martelize getting on a horse so young, but if it’s in your blood, it’s in your blood! 

All three my children had their first ride on a horse while still very small.  All three of them (years) later became competent endurance riders, but Thelwyn has always been the most horse crazy of the three.  She and her husband took over the Arabian stud from my mother – another horsemad horsewoman!  (About my mother’s horsiness, one could write a book: she started riding when she was 60, won the Fauresmith National Endurance Championship when she was 66, raised many, many horses, including two hand reared foals – the 2nd one when she was 91 years!)

Anyway, the next morning, Martelize had her first ride on Jessica.  

 P1000672 P1000674

Waiting anxiously for Mamma to finish saddling Jessica.

P1000678 P1000679

Here we go!

 P1000684

Finally on the horse, but it’s a little bit scary!  The horse is very high!

P1000688

It’s time for the horses to go grazing, but madam does not want to get off!  “Nog, Mamma!”

P1000757

For safety sake, Thelwyn bought Martelize her first “crashy”.  Rule nr 1: no going to the stables without your crash helmet and your gumboots – and that goes for Mamma too!

P1000738 P1000741  P1000752 P1000751

A thank you kiss for Mamma. 

P1000758

Afterwards, Martelize waits in Jessica’s food drum, while Thelwyn  takes care of the tack.

P1000784 P1000789

Hay for Jessica and the other horses too!  Martelize knows all of them by name! 

P1000792

“Toemaak!” Martelize closes the gate.

P1000794

“Klaar!”…. Till tomorrow, when we go riding again!

14 comments:

retha said...

Sweet, To have such trainers
Yes, horses has to be in ones blood or does it come with mothers milk ;o

Jan and Miekie said...

Hi Retha
I think you're right - love for horses comes with mother's milk :)!

Ellen said...

What sweet pictures! I remember my families many rides and pack trips into the wilderness. All the work involved in having horses probably kept me out of trouble! Ellen

Jan and Miekie said...

Hi Ellen
So good to hear from you! Horses are a family thing aren't they? So glad Martelize is so fond of animals - she loves the big dogs too.
We had good times riding the summer I spent with you - Reesie on Danny, you on Sammy and I on Sweet Pea. Do you remember the big cowboy ride we had in pouring rain. We all wore ponchos. I learned so much about horses from your family - especially how to get them ready for a show!

Dorette said...

Dit was net 'n kwessie van tyd was dit nie? Daai gene loop net te sterk in juffroutjie se are :-)

Sy maak die pragtigste perde-ruitertjie! Hierdie tannie hoop sy gaan die trotse tradisie sommer lank voortsit! Ouma Ethie sou in haar noppies gewees het!

Desire Fourie said...

Ag dis so spesiaal. Dis definitief in die kleinding se gene. Kan nie glo jou moeder het op 60 eers begin perdry nie en dan nog pryse ingepalm daarvoor ... voorwaar 'n besonderse dame.

Miekie said...

Hi Dorette
Ongetwyfeld sterk gene! Ouma Ethie sou haar belangstelling in die perde so geniet het! En haar liefde vir die plaas.

Hi Desire
Ja, my ma was besonders. Sy was 'n de Vos, maar eintlik moes sy 'n van Helsdingen gewees het! Sy was rateltaai en 'n inspirasie vir ons almal. Thelwyn het baie van haar talente geërf en dit lyk asof Martelize ook baie na haar aard. Sy geniet die diere en die plaas vreeslik baie - sou heeldag bo by die stalle speel as sy kon! Hoop sy eendag ook so kreatief as wat Oumagrootjie was!

Charmaine said...

Ja nee ek sien hier kom groot dinge en dan lyk dit my sy weet ook baie goed na die ry word die perde versorg. Dis baie dierbaar en altyd iets wat ek ook graag wou doen...sal ek wag to 66?

Miekie said...

Hi Charmaine
Die versorging is deel van die pret!
As jy wil ry, is nou seker 'n beter tyd as later! Ek het so 16 jaar gelede saam met die kinders gaan ry en HARD geval - was sedertdien maar skrikkerig om weer te ry, maar miskien moet ek ook weer begin - dalk sommer vir Jan kry om ook saam te ry!

Thea said...

Sjoe Miekie, dis ongelooflik dat jou ma op 60 eers begin perd ry het. Wys jou net weereens dat mens nooit te oud is om iets te leer nie. Die wil moet net daar wees! Martelize lyk te oulik vir woorde in haar perdry kleertjies. Kan sommer sien en hoor dat sy die aanvoeling vir dit het.

Miekie said...

Hi Thea
My ma het in haar 50's vir Berea se 2e span hokkie gespeel: van Hatfield tot by Berea (langs Pta stasie) gehardloop, vir 'n uur of twee hokkie gespeel en teruggehardloop. (Was desjare nog veilig...). Sy het skool gehou en die paar jaar voor haar aftrede haar veral toegespits op avontuurtoere - met kinders in die sneeu die Drakensberge in gevaar. So sy was nogal fiks toe sy begin perd ry het.

Ek het vanaand vir Martelize opgepas en toe ek haar na bad aantrek, het ek 'n spier verrek... dis nie baie seer nie, maar dreig om in 'n spasma te gaan, so ek beweeg baie effentjies - voel maar broos. Dink nie ek sal die perdry ding doen nie!

mariki said...

Toemaar spier-verrekte-ouma Miekie (hoop dis al stukke beter, hoor), kleine perdjie-prisessie ry sommer vir jou onthalwe ook.

Stuur hierdie foto's Landbouweekblad toe -- dit verdien om gesien te word!

Sandra said...

Daai gesiggie wat so onder die hoed uitloer is te oulik. Ek kan sien dat sy dit verskriklik geniet het en dat hierdie 'n groot liefde gaan word.

Miekie said...

Hi Mariki
Ha-ha - wens my fotos was Landbouweekbladgehalte! My ou mik en druk frustreer my baie! (Spierpyn was darem gou beter"- dankie vir goeie wense!)

Hi Sandra
Sy was nie vreeslik geneë toe haar kleinneefs en -niggie ook vir Jessica kom ry het nie... "My Jessica..!" Sy is omtrent erg oor "haar" perd.