Monday, May 11, 2009

Mother's Day and Anne's birthday


My sister, Anne, visited us this weekend. It was her birthday on Mother's Day, so it was a double celebration. It was great having some of her children here too. Here she is with daughter Marianne.

Hendrik, Marianne and Thelwyn went for an early morning ride.

Hendrik on Klasie.

Franco with his best Ouma smile and Ouma bib. He was supposed to be sick, but generally he was his usual cheerful, busy self.

Tired? An active man needs to rest sometimes. Franco leaning on the "walker" we gave him for his first birthday. (They make the cutest toys nowadays.)

Martellize woke up soon and as usual the two cousins were very interested in each other.

Martelize discovered she could crawl up the steps to our bedroom and did it a few times with Franco following in her wake.

"Wat maak Martelize, Franco?"

"Sy kyk vir my!"





The hooter of the bus says "Toot-toot-toot"!

"Don't swallow the blocks, Martelize!"

Two cousins enjoy Tannie Dorette's antics. "Rol op die tolletjie..... trek, trek, klap, klap, klap!"


I hope you all had as great a Mother's Day as we had!

6 comments:

Charmaine said...

Ag moeder tog Miekie. Die twee kleingoed is te pragtig. Ek kannie wag om my eie kleinkinders te he nie, maar intussen geniet ek al die ander babas en my broer se kleinding.

Sandra said...

Pragtige foto's van die tweetjies Miekie en ek kan sien hulle raak nou al baie mobiel. Een van die dae gaan julle hardloop ....!!!

Thea said...

"Who needs Lotto I've got Grandma!" Inderdaad!! Daai glimlaggie vir Ouma weerspieƫl dit ook sommer!

Te dierbaar hoe die tweetjies saam grootword en alles ontdek. My jongste en my broer se dogter verskil net 6 dae en was ook lekker maatjies toe hulle klein was.

Nimsi se Blog said...

Julle kleingoed is regtig twee pragtige goedjies Miekie!
Baie Geluk aan Anne met haar verjaarsdag mag die nuwe lewensjaar net mooi wees.
Die tafeldoek op foto 3&4 dadelik my oog gevang, jy wil nie dalk die patroon deel nie?

Jan and Miekie said...

Hi Charmaine
Ons is gseend voorwaar. Geniet solank jou broer se skattige kleinding.

Hi Sandra
Ek weet die GROOT pasop is om die draai! Intussen is dit nog redelik rustig maar 'n mens het oe al kant van jou kop nodig.

Hi Thea
Hulle weet hoe om hulle Ouma om hulle pinkies te draai. Ons hoop hulle gaan altyd maatjies bly...
Hulle verskil presies 3 maande en 'n week.

Hi Nimsi
Daardie tafeldoek is deur my Ouma - dus die kleintjies se Oumagrootjie-grootjie gehekel in die dae toe sy nog kon sien. Sy is al in 1973 oorlede. Ek het ongelukkig glad nie die patroon nie. Bly jy dink ook dis mooi. Dis vir my baie spesiaal.

Desire Fourie said...

Die kleingoed is darem maar te ougat. Hou van die nuwe foto van hulle in jou blog header. Mooi bly.